onsdag 17 oktober 2012

Jorå

Visst var President Clinton här idag. Men besöket var såklart endast för särskilt inbjudna och uppenbarligen var jag inte en av dem?

I morse när jag var ute på min Power Walk så var hela södra parken på Roosevelt Island avspärrad och utanför avspärrningarna så var NYPD överrepresenterade så jag tågade käckt fram till en polis och frågade när presidenten kommer. Ceremonin startar ungefär klockan 10 svarade han. Lite avmätt. Är det även för allmänheten? frågade jag. HA HA HA HA HA! svarade han. Tydligen inte alltså. Klockan var vid det här laget drygt åtta och jag kände inte för att ställa mig och vänta i två timmar för att kanske få en glimt av Bill genom en tonad bilruta. Jag har alltså igen, lyckats, att INTE se en kändis.

Bilden är rooseveltislander.blogspot.com :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar