måndag 6 april 2015

Måndag och Back to School

Oj vad trötta vi var i morse! 2 veckors stressfritt liv gör en verkligen "van" - det är härligt att gå upp klockan 9.30, äta en lång proteinrik frukost och dricka en balja med kaffe och sedan ligga och lapa sol hela dagen. Inte städa. Tvätta. Laga mat mer än enkla rätter. 

Men bakslaget kom idag. Richard glömde sitt leg till jobbet, jag glömde mitt pass till banken OCH Richards leg som jag skulle ta med mig. Korten är spärrade sedan Florida och jag hade inga kontanter. Tandläkaren som jag skulle boka en tid med för Nelles räkning var stängd. De hade ingen ekologisk timjan på affären och mina vårsneakers som jag ville ha fanns inte i min storlek. Så - kan man sammanfatta dagen. Men barnen kom iväg till skolan i morse, de har båda tränat fotboll idag på varsitt håll, vi har gjort läxorna, jag har sprungit ett intervallpass och nu ligger vi i våra sängar. En timme tidigare än igår. Hoppas det hjälper. Gud, hoppas det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar