lördag 30 juni 2012

Jag ber om ursäkt

Jag har bloggtorka. Vi har haft besök av gamla vänner , det var supermysigt. Vi har varit på bio och sett Brave. Det var supermysigt. Sen har vi har badat, badat, badat. Det är 37 grader i skuggan och vi smälter nästan bort. Så som min pappa sa verkar det blir en medelsommar för oss. Relativt sett alltså. 37 grader här, 14 i Buddbyn. Medelvärdet runt 23-24 grader (eller vad det nu exakt kan bli). I veckan väntar vi besök igen så jag planerar mat för ett niopersonshushåll. Nu ska jag in till Rockefeller Center och göra av med lite dollars.

Ungefär så har vi det.

Jo, jag tränar också såklart. Ser fram emot löpningen som börjar i Boden. Inte kul att springa när termometern är på 50 grader i solen. 14 blir...eh, perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar