lördag 16 november 2013

Feber

Jag och Nelle har feber. Inte mycket, strax under 38, men tillräckligt för att känna oss bleka och risiga.
Faktum är att jag var till doktorn igår och fick medicin mot urinvägsinfektion. Det var inte helt klart om jag verkligen har urinvägsinfektion, snabbtestet visade INTE på bakterier, men det kan vara det så jag fick tabletter mot urinblåsebesvär och antibiotika, just in case. Jag har inte hämtar ut penicillinet utan väntar på provsvar. Det kan nämligen vara "så enkelt" att det är endometriosen som spökar igen. Suck! Men feber har jag så det blir en lugn dag hemma med blekfisen på bilden.

Blek är dock inte vår son idag. Snarare rosig av att varit utomhus och spelat fotboll hela morgonen och förmiddagen. Det är nu klart - EDWARDS LAG ÄR I FINAL!!! Go Blue!!!!


2 kommentarer:

  1. Kom på en sak som kan vara så enkelt. Brist på Progesteron? Kanske testa tillskott av det?
    Typsikt oss kvinnoproblem är nog pga brist på Progesteron?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ambilovely! Jag tror att de kollar det nu när de ska kolla min knöliga sköldkörtel igen. Ska läsa på lite, man är ju ändå sin egen bästa internetdoktor nuförtiden ;)

      Radera