fredag 16 maj 2014

Tysssstnad

Idag behöver jag det. Tyssstnad. Jag har nämligen lite ont i huvudet efter en natt på stan med mina vänner! Vi var inte hemma förrän klockan två och sedan upp klockan sex och skicka barn till skolan.

Igår prövade vi ett nytt ställe i Alphabet city, Wayland. Så mysigt! Så god mat! Så mycket vin! Vi hade alla tre riktigt "bad hair days", det regnade hela vägen vi promenerade dit och min kompis M lyckades med konststycket att hälla en hel tallrik med potatis och aioli i knät på oss alla tre. Hahaha, är det inte alltid de kvällarna som blir de roligaste? Några bilder kan jag knappt bjuda på men kom ihåg det här stället om ni ska till NYC.
Vi satt i en fönsternisch om ni undrar. Och fotot är ut genom fönstret. Inte mycket att se alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar