torsdag 11 september 2014

Kommer ni ihåg

Kommer ni ihåg att jag började använda en ny serie hudvårdsprodukter i somras? Rodan & Fields närmare bestämt. Jag ska nu berätta hur det gick. 

Jag har varit supernöjd med hela den serie jag testat och min hud har verkligen känts skön när jag använt produkterna. Inte vet jag om jag precis kan säga att jag ser 10 år yngre ut (nej, inte alls faktiskt) men huden i ansiktet känns...bra. Kanske till och med bättre än vanligt och jag tycker att linjerna blivit lite grundare än förut. Eller rynkorna då...vilket såklart är jättekul för en som mig. Alltså jag har ju haft stora problem med min hy tidigare, hormonrelaterat, och till och med ätit de starkaste acne-preparat som finns på marknaden under ett par år i 30-års åldern så för mig är det verkligen VIKTIGT att ha produkter som funkar för jag har uppenbarligen extremt känslig hud. Mina R&F-produkter har nu tagit slut och idag så tvättade jag mig med en mild mousse från Avène, ett franskt märke som jag använt tidigare. Och titta vad som hände! DIREKT blev huden illröd, svidig och varm. 
Det blir till att lägga in en beställning för mig igen för så här kan jag INTE ha det. Har ni några favoriter eller funkar allt på er?

2 kommentarer:

  1. Jag provar att bara använda ekologisk jojobaolja. Fungerar rätt bra än så länge. Hade rynkor innan men de är kvar ;)

    SvaraRadera