torsdag 25 juni 2015

Nu är det tomt

Lägenheten är tömd och nu börjar transportsträckan innan vi åker hem. Fortfarande så känns det som att det är ett vanligt sommarlov som väntar och att vi ska tillbaka i augusti igen men...så är det ju tyvärr inte. Jag måste göra slut med min älskade stad.

Vi försöker iallafall göra det bästa av dagarna. Igår åkte jag och barnen ut till Coney Island och solade på stranden, gick på tivolit och köpte godis på en torsdag!
Richard jobbar ju som vanligt ända fram till den 16/7 men han har tagit ledigt tre dagar nästa vecka och då åker vi till The Hamptons med vänner. 

I allt det här virrvarret har jag "tappat" min träning. Jag har helt enkelt inte orkat. Och nu känns det...inte bra. Jag känner mig tung och degig. Gud vilken dum prioritering det är, att inte träna. Jag älskar ju att röra på mig och mår så bra när jag gör det. Nya tag nu när flytten är gjord!

Hur har ni det? Visst kommer ni sakna Not on Stilettos in New York? Hahaha!!!

2 kommentarer: