måndag 30 september 2013

ÄNTLIGEN!

Jag visste att det var något särskilt med min morgonpromenad idag så jag tog telefonen (läs:kameran) med mig på min runda. Jag började att fotografera här..
..för att visa er hur vackert det är på min morgonrunda.
Vattnet, fyren - allt grönt fortfarande.
Men så. En filminspelning...en tv-serie. Spännande. Ser ni vem? Vågade inte fotografera när han kom närmare. Kände mig så töntig. Eller, ja, jag VAR ju töntig som stod där och tittade. Så egentligen hade jag ju kunnat slänga fram mobilen i nyllet på honom. Nå, ser ni vem?
Just det! Matthew Bomer. ÄNTLIGEN har jag fått se en riktig kändis. Det blir en bra dag idag känner jag på mig. Över 20 grader varmt ska det visst också bli.






1 kommentar:

  1. Grattis! Och åh vilken fin runda. Nu lossnar det i kändisspottandet. /ac

    SvaraRadera