måndag 23 september 2013

Vill bara ha på mig senapsgult

Jag passar inte i gult. Inte alls. Gult tar all färg ut mitt ansikte, ja hela mitt väsen faktiskt, och det är ju inte så smickrande. Men nu har jag tack vare Jay-Z blivit helt besatt av senapsgult. Allt började med den här bilden i någon tidning...
Jag ville bara HA de där byxorna, tishan, jackan, de kritvita tennisskorna. Man kan säga att jag blev som galen! Jag letade och letade  efter de perfekta senapsgula chinosarna. Jag kollade in nya vita tennisskor. Jag rotade fram jeansjackan (förvisso gammal och från H&M men perfekt färg) och så....konstaterar jag nu att jag har senapsgul hoodie, sjal, väska och jeans. Inget av detta behövde jag och chinosarna har jag fortfarande inte hittat. Men jag tycker fortfarande han ser "fab" ut på den där bilden och nu när det blivit lite kyligare så kommer jag snart sporta min ensemble. Tills dess får jag visa min mycket onödiga hoodie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar