måndag 24 februari 2014

Baka baka paleo

Börjar äta paleo idag igen. Lite modifierat med lite ost och någon gräddskvätt då och då...men jag tycker faktiskt att det fick mig att må bra!

Så idag har jag bakat ett focacciabröd som jag stoppat in i frysen så jag kan dryga ut soppor och sallader litet. Jag tycker det lätt känns lite trist annars med BARA en skål soppa. 
Innan ugnen...och nedan det färdiga brödet minus en bit som redan hamnat i min mage med en kopp kaffe med mandelmjölk.
Sen har jag börjat träna med min personlige tränare Eric idag igen. Ska köra tillsammans med en kompis en gång i veckan till slutet av april. Vi har valt att träna på måndagar så sätter man "tonen" på veckan hoppas jag. Jag ska försöka styrketräna 3 ggr/vecka, gå på minst 2 PowerWalks och sen yoga minst ett pass! Kombinerat med bra kost så ska det nog bli bra.

Är det någon annan som kommit igång med vår/sommarträningen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar