lördag 31 januari 2015

Jag fyllde visst 45!

Men nu ligger jag verkligen efter med bloggandet. Kanske för att jag fyllde "supermedelålder" härom dagen och nu är på väg i nedförsbacken. Allt går långsammare - och fortare på samma gång. För visst måste man ju tänka att 45 är halvtid. Om man har tur. Alla blir inte 90!!

Morgonen inleddes med sång. Och paket. Och tårta. Jag älskar hur alla familjer har sina traditioner och hur rigid man är i dessa på något vis. 

45 blev smyckenas år. Jag fick ett halsband med pärlor, ett armband i silver från Efva Attling (med inskriptionen SIC ITUR AD ASTRA) och ett hänge, ett Return to Tiffany's-hjärta i silver att hänga i en kedja. 
Vid lunchtid blev jag inbjuden på bubbel av vännerna i huset. Mera presenter! En ansiktstvätt, ett läppglans, ett träningsprogram (T25 på sticka) och en handkräm. Så tacksam för dessa vänner!!
På kvällen var vi barnvakter och åt tacos (det var ju ändå fredag!) och popcorn i sängen. Mysig dag men jag tycker det är makalöst konstigt hur fort det gick mellan 30 och 45. Det känns som om det var igår jag fyllde 30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar