måndag 5 januari 2015

Sån lycka att äntligen vara frisk

I morse sprang jag några kilometer och sedan var jag och tränade i gymet, första gången sedan den 1 november tror jag. Det är en sådan lycka att äntligen känna sig frisk! Tyvärr så har ju immunförsvaret fått sig en törn när man ätit en sådan stark antibiotikakur som jag gjort så jag oroar mig lite för årets influensa. Här i New York har man räknat ut att "utbrottet" kommer att komma den 10 januari, fem dagar efter alla skolor och jobb kommit igång för fullt igen. Så nu är det bara att räkna ner. Och stärka sig så gott det går. Jag har laddat upp med spenat, grönkål och citrusfrukter och så mycket mer än så kan man väl knappast göra. Ja det skulle väl vara att undvika kollektivtrafiken då. Men det är lättare sagt än gjort det när man bor på en ö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar