torsdag 5 mars 2015

Nä nu kan jag inte hålla mig längre!!!

JAG FICK JOBBET!!! Ja, jag fick det faktiskt! Jag kommer att börja arbeta igen den 3 augusti som....Personligt Ombud! Det är nästan för bra för att vara sant men på något mirakulöst vis så blev det två tjänster utlysta igen och jag sökte båda. Jag var nära på den ena (60 sökanden och min före detta kollega fick den) och den andra tjänsten är nu MIN! Från och med augusti blir det heltidsjobb med världens bästa arbetsgrupp i söderort.

Jag är så glad idag! Trots rotfyllningen som tog 2 timmar. "Men det var ju en förbättring mot förra gången, då tog det ju 3,5 timmar" klämde tandläkaren ur sig när han var klar.

Normal rot (tre raka rötter):
Mina rötter (4 skruvade rötter). Den svarta skuggan ovanför tänderna är mina ENORMA bihålor!
OBS Det här inlägget är skrivet DUI (Driving Under Influence) av Vicodin. Slut på meddelandet.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis Lotta! Jättekul. Men du slutar väl inte blogga:-))))
    kram
    annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulle dig!! Vi får se vi får se...kanske sparkar liv i "Not on Stilettos in Stockholm" :-)

      Radera