lördag 22 december 2012

Tja...

Jag vet inte precis om man kan säga att vår resa började "toppen" men allt är ju som sagt relativt. Själva husbilen är toppen. Underbart att bara lägga barnen när de var trötta. Nattamackan i kylen, toa inne, TV, dvd-spelare... Så otroligt bekvämt. Men. Natten var f ö r f ä r l i g. Varför?
1. Jag frös, herregud vad jag frös. Jag låg i fleecepyjamas under två tjocka vintertäcken och en fleecefilt OCH en unge med feber. Ingen annan frös vilket jag tycker är något av ett under.
2. Mm, unge med feber. Nelle är förkyld, har ont i örat (neeeeej!) och har haft jordens värsta mardrömmar. Edward är också förkyld. Och Richard har "kill" i halsen.
3. Vi sov på en rest area. Fördelen med att den ligger nära motorvägen är också nackdelen. Här kan vi snacka trafikstört. Stört trafikstört.


Men det är kul! Verkligen kul. Nu ska vi bara köpa matchande jultröjor med renar på så kan julen få börja! Så här bor vi:














2 kommentarer:

  1. Undrar varför hon inte bara slog på värmen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte jag som skrev det. Men jag undrar också varför jag inte gjorde det. Kanske hjärnan var kall..?

      Radera