måndag 8 april 2013

Kanske lite tjatigt

Kanske lite tjatigt att prata om vädret men...från permafrost...till DET HÄR! På en dag?!? 20-25 plussgrader i skuggan känns iallafall mer som mitt element.

I morgon ska jag och min väninna M ta en lång och härlig Power Walk i Central Park. Som väderprognosen ser ut just nu så ska det bli 26 grader varmt i morgon. Overkligt om ni frågar mig. I år tänker jag "hänga med" på växlingen från en vinter-till vår-till sommar-park. Förra året vid den här tiden väntade vi möbelleveranser och jag rännde runt och handlade. Kastruller och tallrikar. Dammsugare och tapeter. Bestick. Toalettborstar. Ett hem har verkligen mycket prylar... Sedan hade vi gäster och efter det var det redan högsommar. Nu har vi också gäster men i ett mera färdigt hem och jag ränner inte runt och letar skarvsladdar och lasagneformar. Det blir en härlig vår i år och nästa laddning gäster kommer på fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar