fredag 5 april 2013

Solo igen

Gästerna har åkt. Alltid lika förvånad över hur fort en vecka går och hur mycket tid New York tar. Man tror man kan hinna med "allt" men man får vara glad om man hinner två saker om dagen när man reser/semestrar med barn i storstad.

Nu är det tomt och tyst. Edward spelar final ikväll i fotboll, inomhusserien han spelat de senaste månaderna, och varken jag eller Richard kan vara där och titta. Richard är i Washington och jag är hemma med en febrig liten Nella-Bella (får ändå säga att det var "bra tajmat" eftersom det var Lisa och barnens sista dag...hade varit trist med sjuka ungar uder påsklovet). Jag känner på mig att det blir vinst, hoppas hoppas...

Slänger upp en bild från fotbollsträningen igår kväll och sedan slänger jag upp fötterna och gör helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar