söndag 13 oktober 2013

Men jag glömde ju det roligaste!!!!

När ni har läst det förra inlägget ska ni läsa det här. Jag har ändå en för himla kul unge! Låt mig berätta.

Igår när vi var lite lagom trötta och satte oss ner för att äta middag (familjen plus Noomi) så pratade vi väl lite om utekvällen. Lite småprat sådär med Richard och vi blandade också in fest i New Orleans och Mardi Gras i diskussionen och helt plötsligt utbrister Nelle:
-"Mamma, när ni var ute igår, visade ni boobiesarna då?"
-"Va!?!"

Hon kopplade ihop att vara ute och festa med Mardi Gras partyhysteri där kvinnor visar brösten och får halsband slängda på sig. Precis som att det skulle vara helt normalt. Och att jag och mina vänner alltid gör det när vi går ut, ha ha ha!!!!

Och ja. Richard ville också ha ett svar på frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar