söndag 12 oktober 2014

I morgon!

Nu kommer det besök igen. I morgon kommer min kusin och jag har bestämt att hon får hänga med på min nya träningsgiv - i morgon ska jag börja träna styrketräning igen. Dags att börja bygga muskler, haha! Som inspiration har jag Olga Rönnbergs bok och jag ska strama åt kosten (sockret igen...) och köra fram till jul och se om jag fått något resultat. Vet inte vad jag ska ha för konkret mål mer än att bli sockerfri, kanske det kommer något annat mål på vägen. På onsdag har jag iallafall bokat upp både mig och kusin på ett PT-pass och sen kör jag ju på med min burpeeutmaning såklart. Det var vilodag idag, 4 plankor a 30 sekunder.
När vi på hemvägen idag besökte Annapolis, en pittoresk liten stad vid kusten, så kommenterade barnen den här skylten, 
HAPPY 
WIFE 
HAPPY 
LIFE
och tyckte att det stämde in på pappa Richard! Tycker jag med. Hoppas ni har en bra start på veckan.
Enda bilden från Annapolis. Allt var så här gulligt. Eller gulligare. Lite som Waxholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar