torsdag 2 oktober 2014

Idag var det en vanlig dag

Nu är det mesta bortplockat och tvättat efter gästerna. Vardagen är som vanligt igen, "vad ska vi äta till middag?", "nu måste ni göra läxan!" och "GÅ OCH BORSTA TÄNDERNA - NU!!!". Men i morgon är det fredag och sen så har banen lov en hel vecka! Vi hade tänkt att åka till Washington DC på lördag direkt efter fotbollen (och turista i några dagar) men nu blir det antagligen inte förrän nästa helg. Richard ska göra ett jobbtest på måndag samt ta emot ett besök på jobbet på onsdag morgon så vi kan tidigast åka på onsdag eftermiddag. Men det gör inte så mycket - det blir ganska skönt att bara vara hemma och vara ledig också.
förrgår kväll blev jag utmanad av min väninna här i huset (som är fotomodell - 180 cm+ och sk-tsnygg!) på en Burpee Challenge.
1400 burpees på en månad...gulp! Dag 2 är avklarad iallafall och jag kommer berätta hur det går. Jag utmanade i min tur min hurtiga kusin i norr och om det är någon annan som vill hänga på - säg till!
Jag kommer dock inte jämföra det visuella slutresultatet med min väninna. That's just not fair.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar