onsdag 23 maj 2012

Boot Camp

Kommer man hit och hälsar på så är det Boot Camp som gäller. Vi har tränat (typ tränat) dagligen hela veckan Annika varit här. Power Walks, Perellis träningsprogram eller bara rena lååååångpromenader. Idag långpromenad i Central Park och så har jag också joggat några kilometer. Vågen står stilla så det är dags för mig att gå in i Fas 2. Vad nu det kan vara...? PT:n som jag kontaktade har flyttat visade det sig. Det har visst kommit en ny till huset så jag får väl försöka ta tag i det till veckan.

Idag har min vän Annika gett sig av hemåt till Dalarna. Det är alltid så tomt och trist när man river ut sängkläder, stänger väskan och dörren och säger "hej då" till nästa gång man ses. Men jag antar att man istället ska vara glad för den tid som man faktiskt fick tillbringa tillsammans. Vill ni läsa om Annikas äventyr och Boot Camp så klickar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar