tisdag 29 maj 2012

Täningsupdate

En update på träningen. Jag kör vidare med samma upplägg som tidigare. Vågen står fortfarande stilla men jag tycker att jag känner mig starkare. Kanske för att jag faktiskt inte längre känner mig varken förkyld eller allergisk men det är positivt hur som helst. Idag har jag först tagit en Power Walk på drygt 45 minuter (i 25 graders värme klockan 8 på morgonen, pust!) och nu ska jag träna med Paolo. Igår sprang jag 4+ kilometer och tränade med Perelli. Man måste variera sig. Och om, jag säger om, jag finner styrka i morgon så ska jag till gymet med en grupp mammor. De tränar måndag, onsdag och fredag och hjälps åt att passa varandras barn. Passar ganska bra eftersom barnen slutar skolan 12 juni och vi inte åker till Sverige förrän den 8 juli. PT får bli till hösten.

Hur går träningen för er? DIG?

2 kommentarer:

  1. För mig går det trögt. Känner mig inte helt kry, eller skyller jag på det för att det är jobbigt att löpträna? ;-)
    Kram Maria T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk "Just Do It". Hjälper mig iallafall...

      Radera