tisdag 29 april 2014

Motivation och beslutsamhet

8 grader och duggregn. Blåst. På ren svenska var det kallt som f-n ute! Men vi bytte om och släpade oss till fotbollsplanen och genomförde vårt Mama Bootcamp-pass under tiden våra barn tränade fotboll. Det, mina vänner, kallas beslutsamhet och motivation! Jag hade tidigare på dagen gjort ett hemmasnickrat träningspass som vi körde i cirkel. Meningen var ju att det skulle komma fler mammor och vi skulle köra cirkeln individuellt, alla i sin egen takt utifrån egna förutsättningar. No pressure men såklart peppa varandra. Nu blev det ju "bara" jag och min parhäst C så vi körde på.
Jag insåg innan vi gick ut att jag var tvungen att skydda lapparna från regnet så jag stoppade in dem i plastpåsar och i plastpåsarna la jag stenar så de inte skulle blåsa bort. Sen körde vi! Det blev två varv och vi kunde gjort tre för träningen drog över tiden. Men guuuuud så nöjd man känner sig efteråt. Här är vi efter genomfört pass!
Ut ur vassen! Ut ur vassen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar