måndag 16 februari 2015

Nu kommer jag väl JINXA det här...

Det spännande jag skulle berätta om hände aldrig idag! Det är därför jag inte sagt något än och nu kommer jag säkert JINXA det genom att berätta vad det är utan att det har hänt. 

Det är nämligen så att jag har börjat söka jobb hemma i Sverige igen och i morse klockan 9.30 skulle jag ha haft en intervju på telefon och det var DEN var jag skulle berätta om. Men den blev ombokad till på onsdag så nu får jag ladda om. Sen har jag en annan intervju torsdag eller fredag så den här veckan blir verkligen något utöver det vanliga hemmafrulivet.

Jag kommer berätta mer i nästa vecka men lova att ni håller tummarna för mig så länge. Jag är verkligen glad att jag fortfarande har något värde på arbetsmarknaden efter ett...eh...ganska långt uppehåll.

Fortsättning följer...

4 kommentarer: