tisdag 3 juni 2014

Lunchgäster!

Barnen har haft halvdag idag så jag passade på att fråga min (vanligtvis frukost-) kompis till om hon inte ville komma över på lunch med sina pojkar efter skolan. Hennes pojkar är jämnåriga med våra barn och Nelle går till och med i samma klass som hennes yngsta. Sagt och gjort så kom de över på lunch och poolhäng på eftermiddagen. Jag hade gjort nudelsallad, mackor, grönsaker, fruktsallad och glass. Jag och min väninna satt under ett parasoll i den 30-gradiga värmen medan barnen badade i poolen. Att bo här i The Octagon är ibland helt overkligt bra, lite som att bo på ett resort. Poolen, shopen i huset, lekparken, gräsmattan, alla barn...

Sen åkte de hem, åskan kom och jag lagade fiskbullar till middag. Då var allt som vanligt igen.
Jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar