måndag 16 april 2012

Vidgar mina vyer

Som sagt var jag ju på utflykt idag. Jag åkte till Hell's Kitchen för att hälsa på M, kvinnan i pappershögen, ni vet! Hon och hennes make har flyttat hit till NYC ungefär samtidigt som oss och de har lägenhet på 38:e våningen i Hell's Kitchen. Mitt i smeten och med en fantastisk utsikt över Manhattan och Hudson River. De kan till och med skönja Frihetsgudinnan en disfri dag. Det är inte utan att jag blir lite avundsjuk på ett boende PÅ Manhattan med allt på promenadavståd men så tänker jag på barnen och inser snabbt att det inte går att få ALLT.

Det var en otroligt skön känsla att steppa runt på Manhattan i 30-gradig värme i träskor idag. När den här första tiden av "fixande" är över så kommer stan också bli min. Jag ser fram emot det.

1 kommentar: