fredag 18 januari 2013

HTH

På 1980-talet gick det någon trend att man skulle ha HTH-kräm att smörja in sig med. Plastflaskan var vit/gul och jag antar att man tyckte att den luktade gott då, ungefär som Jane Helen-schampo eller musk. Alla skulle ha den. Iallafall såg jag härom dagen en flaska med omnämnda HTH i en butik och idag läste jag reklam för krämen. Jag blev mäkta förvånad, om inte rent utav chockad - den verkar överlevt trots utbudet som trots allt idag är enormt!? Varför bryr jag mig om det här då? Jo, för jag kommer ihåg att jag hatade den där krämen för den SVED SOM ELD på kroppen när man smorde in sig. SOM ELD!!! Ingen annan skönhetsprodukt har varken förr eller senare fungerat så dåligt på mig som HTH. Nu måste jag bara fråga er, är det någon som känner igen sig? Sved HTH på er också eller är det bara kemi när den "är som sämst" på mig? Hur kan en sådan här produkt överleva???

PS
(Om någon av er är på min sida kan vi starta en hatsida på Facebook. För det här är ju verkligen någon man vill lägga tid på...eller? Slösade just bort 25 sekunder av ditt liv...)

1 kommentar:

  1. Ja, den svider där huden är torr, men det går ju över fort. Tycker den är rätt bra! :)

    SvaraRadera