onsdag 11 december 2013

Inte kan man precis säga att vi har jäktat idag

Nelle var fortfarande inte pigg i morse så det blev en till dag hemma för oss båda. Jag sov oroligt i natt med hostande gäster (som jag var tvungen att kolla mitt i natten att de fortfarande levde), hostande unge i sängen (som dessutom pratade i sömnen...vet ni vad en "knorkin" är?, inte jag heller) och en man som snarkade. Det blev inte många timmars sömn av det. Så dagen började med näsblod. En klassiker när jag är trött. Men med frukost i magen och sen lunch så har jag ändå lyckats plocka fram lite mera julpynt, dammsugit, tvättat och sorterat tvätt, gjort läxor med barnen, lagat middag. Ja, typ det. Nu ligger vi i våra sängar och ska snart släcka lampan. Richard är på FN:s stora julfest och blir väl sen kan jag tänka. Jag tar nya tag i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar