tisdag 3 december 2013

Jag tömde min telefon på bilder i söndags

Som vanligt hade jag runt 4000 bilder i telefonen så det var dags. Men det är alltid lite som en sorg, jag sparar bilder, adresser, recept, kartor och allt möjligt annat i min bildbank, så nu känner jag mig helt "strippad", tömd. Dags att börja om. Första bilden...får ni inte se -
men jag tog de här igår:
Inget "vänta närmare jul" med julgran här inte, så fort Thanksgiving är över och det blir december så ska granen in. Jag känner mig osäker på om vi ska ha gran eller inte i år så jag väntar ett tag till. Kanske jag får "feeling" och skaffar en riktig gran, om inte så har vi den här lilla som vi hade i husbilen ifjol.
Här sätter de upp granen i vår entré. Förra året var militären (och en professionell dekoratör) här och hjälpte till men det verkar vara indraget i år.

Som ni hör är det inget nytt under solen här. Edward är lite sjuk och hemma från skolan idag. Huvudvärk och ont i halsen. Jag var på akupunktur igår och när min doktor tog ut nålarna så hörde jag henne säga "ooops, this one hit a vene - are you ok?". Tja, vad kan man säga? Det är som en knöl under huden och visst har jag snygga märken efter resårbrallan!

Ikväll ska vi på prisutdelning för Nelles fotbollsliga. I morgon är det Edwards tur. Livet rullar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar