lördag 8 mars 2014

Ibland undrar man ju

Kollar igenom de bilder jag tagit idag med min mobil. Mobilen fungerar ju som kalender, kom ihåg och fan och hans moster idag. Men så tänker jag - vad får ni läsare ut av de här bilderna nu när jag sitter och ska blogga, haha? 

Den första bilden är ett kom ihåg som jag ska skicka till min pappa. Att man kan koppla stängslen och el och allt möjligt i de här plastsuggorna. Du vet varför jag tog den den va, pappa?
Den andra bilden här av snön skickade jag som "motbild" idag till en vän när hon skickade en jättevacker vårbild på krokusar i vår stuga...ja, på deras tomt förstås. Vi har bara ogräs på våran. Här är våren inte riktigt här än.
Den sista bilden här är från Crate & Barrel (en möbelaffär m.m.) för att jag ska fundera på om jag gillar de där rektangulära, blå DISKMASKINSSÄKRA assietterna/serveringsfaten. Gör jag det?
Blir inte mycket att blogga om det här. Men kanske den här bloggen också blir ett slags tidsdokument och då kommer jag kanske påminnas en dag om hur otroligt konstiga vi var i början på 2000-talet som dokumenterade ALLT.

Nu ska jag sminka mig och gå på fest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar