torsdag 27 mars 2014

Senaste dygnet

Visst är det så att när man har riktig smärta någonstans, oavsett om det är i ett finger, knä, ryggen, bihålorna, häl, TAND - så känns det som om just den här smärtan är den värsta! Igår var jag ju hos tandläkaren för att fixa min spräckta tand och herregud vilken smärta jag hade när bedövningen släppte. Jag började med att ta alvedon. Gjorde INGEN skillnad. Då tog jag Ibuprofen. Kapade lite av smärttoppen. Till sist fick jag kapitulera med kodein. Fick sova några timmar i natt och idag är det bättre. Lite bättre. Kanske till och med så att jag kan tro att det inte behöver bli en rotfyllning...

Senaste dygnet har med andra ord varit sådär.

2 kommentarer:

  1. Men Lotta, vilken otur! Skynda dig att bli kry. Ni ska ju på SEMESTER! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre fort!
    Kram Carin C

    SvaraRadera