torsdag 13 september 2012

Dagens händelse

Dagens händelse var att jag åkte hit. Till Svenska Kyrkan. Ni ser flaggan på den andra bilden. Kyrkan ligger här.Jag skulle handla nyponsoppa och marsansås (den är ju någon som fyller år i den här familjen nästa vecka) och så var jag hungrig. Jag tänkte jag kunde fika en macka när jag ändå var där. Det fanns ostmacka, skinkmacka eller ägg och ansjovismacka. Jag tog ägg och ansjovis. När jag satt där inne i tystnaden och åt min macka, drack mitt kaffe och läste min Svensk Damtidning så kände jag mig verkligen gammal. Tänk att det kom en dag när jag valde ägg och ansjovismackan.

2 kommentarer:

  1. Tänk, där gifte vi oss för 10 år sedan!
    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Just det, Jenny! Gud vad tiden går fort förresten, kommer ihåg när du kom in i personalrummet på Freja nygift och lycklig!!! Och New York-frälst om jag inte minns fel...:-)
    Kram

    SvaraRadera