lördag 3 mars 2012

Conneticut

Vi är i Conneticut. I Pomfret. I princip det enda jag vet om Pomfret är att Renée Zellwegger har hus här. Eller ska jag säga hade. Det är visst ute till försäljning för 1,5 miljoner dollar om nån är sugen. Vi åkte upp hit i fredagskväll för att andas lite frisk luft och göra en utflykt. Vår vän E har hus här uppe och efter helgen ska jag visa er bilder. Uppkopplingen är dålig och det går inte mobilblogga. Idag har vi tillbringat dagen på loppmarknader och antikaffärer. Vi har handlat en tamburmajor till vår framtida hall, en tavla och lite annat smått och gott som förmodligen skulle kunna kategoriernas bäst som kitsch. Jag älskar kitsch. Jo, och så har vi varit på Crabtree & Evelyns outlet. C & E är en affär som säljer dofttvålar, krämer, hud- och håprodukter. Längesedan jag såg Richard skruva på sig så mycket. Inte mycket mera att rapportera. Jag ska återgå till mitt glas med rött vin. Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar