måndag 26 mars 2012

Det här med träning kan vara svårt

I vårt hus finns ett gym. Ett nytt fullutrustat gym. Modernt och fräscht. Innan vi flyttade hit bestämde jag mig för att "när vi flyttar så ska jag dag 1 börja gymma". Nu har vi bott här i en vecka och jag har inte ens så mycket som "tittat in" i gymet. Varför är det så?

 
Jag har i och för sig promenerat VARJE vardag i en timme tillsammans med min nyvunna vän (bildbevis ovan - jag har tights och träningsjacka på mig!) men nu var det ju styrka jag skulle bygga. Jag måste ta mig i kragen helt enkelt. Ringa det där samtalet till PT:n och boka en tid. Nu har jag ju all chans i världen att hämta tillbaka de där förlorade åren när jag inte tränat någonting.

Så, snälla, peppa mig nu att börja!!!

1 kommentar:

  1. Lotta, du måste sätta igång och träna. Helst ofta och mycket. Då kommer jag att bli så stressad att jag måste börja jag med, av bara farten. Ok? //Lotta

    SvaraRadera