söndag 18 mars 2012

Kan inte sova

När du hemma i Sverige läser det här har jag förhoppningsvis somnat. Klockan är snart ett och jag ska upp om några timmar men jag kan bara inte sova. Huvudet är fullt av alla "kom-ihåg" och jag ligger och vrider och vänder mig i sängen. Vi höll på med lägenheten till klockan 22 och i morgon flyttar vi in på riktigt. Då kommer sängarna med bud. Våra sängar. Det ska bli så underbart med ett eget boende där man kan lämna disk framme, tandborsten på tvättstället, shampooflaskan på badkarskanten...till och med ett par smutsiga trosor på golvet om man vill! Bara för att. Det är jobbigt att leva i väska och vara på lånad mark men den här vistelsen har för vår del gått otroligt bra. Jag hoppas vår vän E känner likadant. Jag vet inte hur vi ska kunna tacka henne för att vi fått stanna här i en hel månad men vi ska iallafall börja med en liten gåva signerad Steve Jobs(RIP). God morgon på er och väck mig inte!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att få flytta in i ert alldeles egna bo. Utsikten från köksfönstret är helt ok! :-) Kram Lotta

    SvaraRadera