söndag 11 mars 2012

Fantastisk helg!

Att vara tillsammans med goda vänner. Det är livet. Man brukar ju säga att man med barndomsvänner har en speciell relation och att "samtalet börjar där det slutade förra gången". Så kan det vara med "nya" vänner också. Man kanske inte har en historia ihop och man kanske inte ses så ofta men när man gör det så stämmer det. Helt och hållet. En sådan helg har jag haft i helgen. Vi har njutit av mat, vin, barn - allt som hör livet till - men framför allt av varandras sällskap. Det gör mig lycklig och jag kommer leva på det flera dagar framöver.

I morgon börjar min nya karriär på riktigt. Hemmafru i NYC. Det första jag ska göra är att köpa en lott i the New York Lottery. Det är 50 miljoner dollar i potten och deras slogan är " Hey, it could be you!". Jag kände mig kallad.

1 kommentar:

  1. Underbar helg! Kan inte annat an att halla med. Och Liv undrar redan om Nelle vill ha sleepover med henne i hennes rum nasta gang ni kommer :)!
    Sag till om du vill jag ska kopa mattor i veckan ;).

    Och lycka till med lotteriet!

    SvaraRadera